1. Solicitarea finanţării.
Clentul, după alegerea furnizorului şi a bunului, în funcţie de necesităţile sale, şi negocierea asupra preţului şi caracteristicilor bunului, se adresează la compania de leasing cu cererea de ofertă.

În baza preţurilor stabilite cu furnizorul, compania de leasing întocmeşte o ofertă de finanţare în care sunt reflectate: avansul, rata de leasing, prima de asigurare, etc

2.Prezentarea documentelor solicitate.
Pentru anlizarea situaţiei financiare, a solvabilităţii clientului şi stabilirea condiţiilor finale este necesară prezentarea unui set de documente, care poate varia în dependenţă de complexitatea proiectului supus finanţării.

3.Analiza dosarului.
Dupa analizarea situaţiei financiare, contabile şi juridice a clientului în baza documentelor prezentate se ia o decizie privind solicitarea finanţării. Evaluarea solicitării de leasing se efectueaza in maximum 24 ore.

4.Semnarea contractului de leasing.
În cazul acceptării finanţării, compania de leasing va semna un contract de leasing financiar cu clientul şi un contract de vânzare-cumpărare cu furnizorul. Bunul achiziţionat urmează a fi asigurat pe toată durata contractului de leasing, pentru orice tip de risc, prima de asigurare fiind achitată de către utilizator.

5.Livrarea bunului.
Livrarea bunului îi revine în totalitate furnizorului, operaţiune asistată de specialistul din partea companiei de leasing.